Yardım Merkezi

Bilgi bankası birçok alt kategoriden oluşmaktadır. Sorunuzun cevabı için aşağıdan bir alt kategori seçebilir veya arama yapabilirsiniz.
Arama
En Popüler Dökümanlar İki aşamalı güvenlik sistemi nasıl aktif edilir?

Merhabalar,Netdirekt.com.tr hesabınız için 2 aşamalı Google Authenticator doğrulamasını,Müşteri Paneli -> Hesap Güvenliği...

Görüntülenme : 1392


E-destek Mesajı Nasıl Oluşturulur?

www.netdirekt.com.tr sistemi üzerinden e-destek mesajınızı aşağıda ki bilgilendirmeler doğrultusunda oluşturabilirsiniz. 1) Anasayfanın sağ...

Görüntülenme : 6378


SMS Doğrulaması Aktif Etmek & Devredışı Bırakmak

Merhabalar, SMS Doğrulama Aktif Etmek Netdirekt Müşteri panelinize erişim için SMS Doğrulama hizmetini aktif etmek için aşağıdaki adımları...

Görüntülenme : 603


Telefonla destek şifresi

Telefon ile destek şifresi, destek hattımızı aradığınızda sizi tanımamızı, hizmetlerinizi hızlıca görebilmemizi talep etmeniz durumunda sizin...

Görüntülenme : 2085